Spis tematów

Rozdział


Ostatnia aktualizacja:
2023-05-02 19:55:35
10 Najnowszych!

Uwaga:
Widzisz braki w manualu? Pomoz go tworzyc! Kliknij tutaj aby dodac swoja propozycje wpisu!

Top 5 autorow:
1. jimbojim (21)
2. Erohoz (18)
3. Pink_Panthera (15)
4. Tabgninrom (9)
5. Findan (9)

Pytania:

(2023-05-02 19:52) Strażnicy broniący Krain CC
(2013-12-18 17:29) -ZASADY OBOWIĄZUJĄCE NA CC-
(2012-08-19 21:22) Księga Questów (Prastary Zwój)
(2012-07-22 22:43) 5. Niepełna tabela receptur
(2012-07-22 21:39) 4. Jak zdobyć receptury ?
(2012-07-22 21:38) 3. Proces transmutacji
(2012-07-22 21:38) 2. Wygląd panelu
(2012-07-22 21:38) 1. Co to jest Dom Alchemika i gdzie mogę go znaleźć ?
(2012-04-01 15:04) Statystyki itemów
(2012-03-25 23:41) Księga Questów (Legendarny Zwój)

Odpowiedzi:

Strażnicy broniący Krain CC

Chochlicz
Energia: 5 PR
Lokalizacja: 23,15 (Karmazynowa Wyspa)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 2500! Udalo Ci sie rowniez zarobic 20000 zlota!

Woźny Grabi
Energia: 5 PR
Lokalizacja: 85,14 (Styks)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 4500! Udalo Ci sie rowniez zarobic 40000 zlota!

Szablousty demon z cmentarzyska
Energia: 8 PR
Lokalizacja: 8,25 (Karmazynowa Wyspa)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 1500! Udalo Ci sie rowniez zarobic 10000 zlota!

Ojciec Wszystkich Grzybiarzy
Energia: 8 PR
Lokalizacja: 13,39 (Karmazynowa Wyspa))
Nagroda:Twoje doswiadczenie wzrasta o 4500! Udalo Ci sie rowniez zarobic 180000 zlota!

Karalusznik złotosypny
Energia: 8 PR
Lokalizacja: 42,18 (Karmazynowa Wyspa)
Nagroda:Twoje doswiadczenie wzrasta o 5500! Udalo Ci sie rowniez zarobic 150000 zlota!

Król goblinów
Energia: 8 PR
Lokalizacja: 17,18 (Atlantis)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 1900! Udalo Ci sie rowniez zarobic 15000 zlota!

Ropusznik Kościołamacz
Energia: 5 PR
Lokalizacja: 54,14 (Karmazynowa Wyspa)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 10000! Udalo Ci sie rowniez zarobic 180000 zlota!

Wisielec
Energia: 5 PR
Lokalizacja: 46,73 (Styks)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o xxx! Udalo Ci sie rowniez zarobic xxx zlota!

Strażnik wieży
Energia: 12 PR
Lokalizacja: 38,39 (Karmazynowa Wyspa)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 3500! Udalo Ci sie rowniez zarobic 15000 zlota!

Strażnik Bram
Energia: 12 PR
Lokalizacja: 56,32 (Styks)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 5500! Udalo Ci sie rowniez zarobic 25000 zlota!

Le Klakierę
Energia: 8 PR
Lokalizacja: 10,7 (Karmazynowa Wyspa)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 12500! Udalo Ci sie rowniez zarobic 250000 zlota!

Fabulous Małposzczur
Energia: 8 PR
Lokalizacja: 9,38 (Karmazynowa Wyspa)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 4000! Udalo Ci sie rowniez zarobic 75000 zlota!

Modlisz Piekielna
Energia: 5 PR
Lokalizacja: 42,28 (Styks)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 12500! Udalo Ci sie rowniez zarobic 150000 zlota!

Pajęczy
Energia: 10 PR
Lokalizacja: 32,49 (Styks)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 20000! Udalo Ci sie rowniez zarobic 250000 zlota!

Czarny Mag Paker
Energia: 13 PR
Lokalizacja: 48,25 (Karmazynowa Wyspa)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 5500! Udalo Ci sie rowniez zarobic 25000 zlota!

Serengeti Lager Boss
Energia: 8 PR
Lokalizacja: 25,17 (Karmazynowa wyspa)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 15000! Udalo Ci sie rownize zarobic 475000 zlota!

Boryna
Energia: 10 PR
Lokalizacja: 36,8 (Karmazynowa Wyspa)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 15000! Udalo Ci sie rowniez zarobic 50000 zlota!

Karmazynowy Król
Energia: 15 PR
Lokalizacja: 30,74 (Karmazynowa Wyspa)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 100000! Udalo Ci sie rowniez zarobic 500000 zlota!

Pan Styksu
Energia: 15 PR
Lokalizacja: 23,36 (Karmazynowa Wyspa)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 100000! Udalo Ci sie rowniez zarobic 600000 zlota!

Firmowy
Energia: 15 PR
Lokalizacja: 56,51 (Styks)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 350000! Udalo Ci sie rowniez zarobic 4100000 zlota!

Wesoły błazen
Energia: 50 PR
Lokalizacja: 51,30 (Atlantis)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o xxx! Udalo Ci sie rowniez zarobic xxx zlota!

Yuki (Grupowy, minimum 3 osoby)
Energia: 15PR
Lokalizacja: 6,80 (Styks)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 8125! Udalo Ci sie rowniez zarobic 162500 zlota! Przedmioty: Tłuste Frytasy - 25%

Smoczy Król
Energia: 20 PR
Lokalizacja: 110,48 (Styks)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 100000! Udalo Ci sie rowniez zarobic 4000000 zlota!

Meteora
Energia: 25 PR
Lokalizacja: 8,35 (Atlantis)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 142000! Udalo Ci sie rowniez zarobic 4000000 zlota!

Czarny Smoczy Król
Energia: 30 PR
Lokalizacja: 36,29 (Atlantis)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 220000! Udalo Ci sie rowniez zarobic 2000000 zlota!

Atlantyks
Energia: 30 PR
Lokalizacja: 51,8 (Atlantis)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 350000! Udalo Ci sie rowniez zarobic 4000000 zlota!

Karmazynowy Stwórca
Energia: 50 PR
Lokalizacja: 28,74 (Karmazynowa Wyspa)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 700000! Udalo Ci sie rowniez zarobic 7000000 zlota!

Serwer Grabiszyński Karmazynowego Króla
Energia: 60 PR
Lokalizacja: 82,12 (Styks)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 1000000! Udalo Ci sie rowniez zarobic 7000000 zlota!

Krystyna
Energia: 190 PR
Lokalizacja: 74,32 (Styks)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 2000000! Udalo Ci sie rowniez zarobic 8000000 zlota!

Złotożerca
Energia: 220PR
Lokalizacja:110,46 (Styks)
Nagroda: Twoje doswiadczenie wzrasta o 3000000! Udalo Ci sie rowniez zarobic 0 zlota!



Proszę Graczy o korektę w razie jakiegoś błędu :o)

^Do góry

-ZASADY OBOWIĄZUJĄCE NA CC-

Oprócz REGULAMINU i News, ważne są pewne zasady, które są zapominane, przez Graczy, by nie było nieporozumień, będą one tutaj skrupulatnie spisywane, byście mogli zobaczyć i się upewnić, czy nie łamiecie obowiązujących przepisów :o)

Zasady CCRPG :

» ZABRONIONA jest wszelka opieka nad kontami !!! (jak również logowanie się na komputerze innego Gracza !!! Karą jest zbanowanie obu kont !!!
» Prosimy o poprawne/kulturalne wyrażanie się (ortografie) w PW, na shoucie, o nie przeklinanie i testowanie cenzury ! W przeciwnym razie Moderator zastosuje stosowne kary, łącznie z zbanowaniem konta (najbardziej wulgarnego gracza) !
» Gracze nie mają prawa obrażać Moderatorów w niestosowny sposób (wyzywanie, wulgaryzmy), tacy Gracze będą surowo karani !!!
» Przedmioty wystawione na bazarze (do 15lvl) od 7 strony mogą być usuwane przez Moderację, proszę pilnować swoich aukcji, bo przedmioty nie będą zwracane !
» zakaz handlu zwojami oraz recepturami!!! (będą nakładane kary na Graczy):
- zwoje z bazaru będą usuwane
- na butiki zostaną nałożone kary
» przypominam o przestrzeganiu punktu 5-tego "Zakaz sztucznego podnoszenia pozycji butiku!"- z dnia 20.06.2007
» w razie prania kr przez butik, wina spada też na Właściciela butiku (nawet jak wypożyczył go tylko), który oprócz kary za podnoszenie butiku, otrzymuję karę zwiazaną z praniem kredytów. Oczywiście Gracz, który kupił za kredyty otrzymuje karę za ich przepranie. W razie 3-krotnego przeprania kredytów obydwoje Graczy dostaje bany !!!
» Oddawanie, pożyczanie złota w obrębie jednego świata jest ZABRONIONE !!!
» NIE WOLNO sprzedawać rzeczy przez bazar i butik po cenach przekraczających ich wartość rynkową.
» NIE WOLNO reklamować Forum Handlowego na shoucie !!!
» Sprzedaż KODÓW może odbywać się wyłącznie przez handlarza !!!
» ZAKAZ sprzedaży przedmiotów na raty !!!
» ZAKAZ spłat przez bazar !!!
W razie potrzeby nastąpi aktualizacja Reguł CC - MANUAL
Przypominamy o §11 PKT 3 Regulaminu !!!

^Do góry

Księga Questów (Prastary Zwój)

"Sanktuarium odwagi "
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Wisielec): 1
Ilość XP do zdobycia: 5000
Nagroda: 5000 doświadczenia, 1 do respektu, Cuchnąca pamiątka po wisielcu
Czas: 24h
UWAGA! Wisielec występuje na ziemiach Styksu na polu 46,73
Zadanie resetuje się co 7 dni

"Kolekcjoner wojny"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Trawiasty szczur): 50
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Dawid): 20
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 3
Liczba bohaterów (login: XXX) do zabicia: 3
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Dawidow): 20
Liczba złota pozostała do zebrania: 20000
Nagroda: 15000 doświadczenia, 130000 złota, 5 do respektu, 0 stat-pointów, 4x Tłuste Frytasy
Czas: 96h

"Rekin(ek) giełdowy"
Zadanie:
Liczba złota pozostała do zarobienia na giełdzie: 80000
Nagroda: 2000 doświadczenia, 50000 złota, 3 do respektu
Czas: 720h

"Szansa dla leszczyny"
Zadanie:
Liczba złota pozostała do zarobienia na giełdzie: 15000
Nagroda: 150 xp, 15000 złota, 3 do respektu
Czas: 240h

"Pierwsze starcie"
Zadanie:
Musisz zdobyć jeszcze 25000 XP
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Oko Gammora): 1
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Serce Gammora): 1
Nagroda:
10000xp, 15 respektu, Artefakt Pana Mroku
CZas: Nieograniczony

"Marja"
Zadanie:
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 10
Liczba złota pozostała do zebrania: 3000000
Nagroda: 2000 doświadczenia, 15000 złota, 3 do respektu, 1 stat-pointów
Czas: 24h

"Polowanie na Wilkołaki"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Wilkołak): 30
3500 doświadczenia, 35000 złota i 2 do respektu, Pazur Wilkołaka
Czas: 72 h

"Próba szczęścia i szybkości"
Zadanie:
W ciągu 2h będziesz musiał odnaleźć 18 skarbów
Nagroda:
W nagrodę otrzymujesz 6660 doświadczenia, 65000 złota i 4 do respektu
Czas: 2 h

"Na ratunek światu! (poziom 2)"
Zadanie:
Liczba złota pozostała do zebrania: 120000
Nagroda: 2000 xp, 80000 złota, 3 respektu
Czas: 168 h

"Na ratunek światu! (poziom 3)"
Zadanie:
Liczba złota pozostała do zebrania: 2000000
Nagroda: 10000 xp, 500000 złota, 3 respektu
Czas: 24 h

"Krokohunt tom 1"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Kroko): 30
Nagroda: 20.000xp,150.000złota, 5 respektu
3x pieprz, 2x witamina mocy, 1x witamina c
Czas: 36 h


"Zęby wampira"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Wamp): 10
Musisz zdobyć jeszcze 5.000 XP
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 2
Liczba złota pozostała do zebrania: 15.000
W nagrodę otrzymujesz 2.500 doświadczenia, 25.000 złota i 2 do respektu! Otrzymujesz również bonusowy ekwpiunek, który trafia do Twojego schowka! (Zęby wampirze (fabuła))
Czas: 72 h

"Karmazynowy ekspres"
Zadanie:
Liczba zabić wyznaczonego użytkownika: 1
Nagroda:
500 doświadczenia, 13.000 złota i 2 do respektu
Czas: 2 min


"Spragniony Olbrzym"
Zadanie:
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Cola): 1
Nagroda:
W nagrodę otrzymujesz 500 doświadczenia, 3.000 złota i 1 do respektu!
Czas: 1 h 40 min

"Karmazynowy ekspres przystanek nr2"
Zadanie:
Skarby do odkopania: 2
Nagroda:
1.000 doświadczenia, 15.000 złota i 2 do respektu
Czas: 3 min

"Jad skorpiona"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Skorpion pustynny): 100
Nagroda:
5.000xp, 50.000 złota, 4 do respektu, 2x Witamina E, 1x Witamina C
Czas: 2 h
UWAGA! Skorpiony pustynne znajdują się na Ziemi Styksu na polach za 0.25 pr.

"Polowanie na dyniowce cz.1"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Dyniowiec Leszcz): 35
Nagroda:
35.000 złota, 2 do respektu
Czas: 1 h
UWAGA! Dyniowce Leszcze znajdują się na Ziemi Styksu na polach za 0.25 pr.

"W poszukiwaniu materiałów"
Zadanie:
Liczba przedmiotów do znalezienia (Szczerbaty topór): 10
Ilość doświadczenia do zdobycia: 1.500 xp
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Szczerbaty Topór): 10
Nagroda:
1.250xp, 5.000 złota, 3 respektu, 1x Zwój
Czas: 36 h
UWAGA! Przedmioty należy znaleźć na karawanie, explore lub "upolować" w Zbrojowni!

"W poszukiwaniu zdrowia"
Zadanie:
Musisz dotrzeć do miejsca 10,10
Musisz dotrzeć do miejsca 45,45
Musisz zdobyć jeszcze 4674 XP
Nagroda:
450xp, 5.000 złota, 4 do respektu, 2x Witamina C
Czas: 24 h

"Każdy sobie rzepkę skrobie"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Liczyrzepa): 15
Nagroda:
1.900xp, 20.000 złota, 4 do respektu, 1x Mała Szkatułka Mądrości, 1x Prastary Zwój, 1x Homarek, 2x Serek
Czas: 168 h
UWAGA! Liczyrzepy znajdują się na Karmazynowej Wyspie na polach za 1.5 pr.

"EPUG tom1!"
Zadanie:
Liczba przedmiotów do znalezienia (Grzybiarz): 2
Liczba przedmiotów do zgromadzenia w schowku (Ostrze): 2
Liczba stworów do zabicia (Zbłąkana elfka): 3
Liczba stworów do zabicia (Kapitan orków): 3
Musisz dotrzeć do miejsca 15,15
Musisz dotrzeć do miejsca 50,50
Musisz zdobyć jeszcze 10000 XP
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Ostrze): 2
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 4
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Grzybiarz): 2
Nagroda:
15.000xp, 70.000 złota, 5 respektu, 3x Legendarny Zwój, 3x Prastary Zwój, 3x Zwój, 1x Tolec Doświadczenia, 11x Chleb
Czas: 24 h
UWAGA! Grzybiarze należy znaleźć na karawanie, explore lub "upolować" w Zbrojowni. 2 ostrza można kupić, ale w momencie ukończenia zadania trzeba mieć je w schowku.
Zbłąkane elfki znajdują się na Ziemiach Styksu na polach za 0.75 pr.
Kapitani orków znajdują się na Ziemiach Styksu na polach za 1.5 pr.

"Smocza Krew"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Smoczysko): 20
Musisz zdobyć jeszcze 25000 XP
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Ostrze): 1
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 5
Nagroda:
5.000xp, 55.000 złota, 4 respektu, 4x Mikstura osłabiająca, 3x Mikstura rozbrajająca, 3x Mikstura teleportująca, 3x Mikstura Zdrowia, 3x Mikstura ochrony
Czas: 336 h
UWAGA! Smoczyska znajdują się na ziemiach Styksu na polach za 1,5 pr.
Ostrze można kupić w butiku od innego gracza.

"Venienti occurrite morbo"
Zadanie:
Liczba bohaterów (???) do zabicia: 12
Nagroda:
3.000xp, 3 respektu, 1x Legendarny Zwój, 1x Pudło Pandory
Czas: 240 h
UWAGA! Zabić musisz losowo wybranego użytkownika z levelem min. o 3 niższym od Twojego, max. o 3 wyższym od Twojego.

"Zrozpaczona Elfka"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Stary Rycerz): 2
Nagroda: 150 doświadczenia, 0 złota i 1 do respektu
Czas: 3 h 13 min

"Kłusownik"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Eleonora): 3
Liczba stworów do zabicia (Barczysty Olbrzym): 3
Musisz dotrzeć do miejsca 26,73
Musisz dotrzeć do miejsca 45,45
Musisz zdobyć jeszcze 1.600 XP
Nagroda:
1.600 doświadczenia, 100.000 złota i 2 do respektu, Tolec doświadczenia
Czas: 72 h

"Złodziej..."
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Krasnolud Tumski): 20 Musisz dotrzeć do miejsca 25,26 Liczba bohaterów (login: ???) do zabicia: 1
Nagroda:
4.500 doświadczenia, 35.000 złota i 2 do respektu
Czas: 15 h
"Wojna"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Kapitan Orków): 100 Musisz dotrzeć do miejsca 22,48 Musisz dotrzeć do miejsca 31,15 Musisz zdobyć jeszcze 15000 XP
Nagroda:
7.500 doświadczenia, 55.000 złota i 3 do respektu, witamina mocy
Czas: 147 h 46 min

"Złomiarze":
Zadanie:
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Sztylet kapucynów): 15
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Szlachecki długi miecz): 5
Nagroda:
4.000 doświadczenia, 5.000 złota i 2 do respektu!
Czas: 240 h

"Części pierwszej biegiem start!":
Zadanie:
Musisz dotrzeć do miejsca 10,10
Musisz dotrzeć do miejsca 45,45
Nagroda:
3.125 XP, Respekt: 6, Złoto: 25.550, Przedmiot: Kilka serków.
Czas: 6 min
UWAGA:
Zadanie najlepiej zacząć z punktu 9,9 lub 46,46. Mamy na nie 3 minuty, także polecam zaopatrzyć się w okolo 40PR

"Elficki oręż":
Zadanie:
Liczba przedmiotow do znalezienia: 3x Elficka płachta
Liczba przedmiotow do znalezienia: 3x Elificki całun
Liczba przedmiotow do znalezienia: 3x Elficki łuk celności
Nagroda:
2.000xp, 25.000 złota i 3 do respektu
Czas: 168 h

"Bagno"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Zdun): 10
Liczba stworów do zabicia (Tom Bombadil): 8
Liczba stworów do zabicia (Łowczyni): 5
Nagroda:
2.500 XP, 4 respektu, 4xMięsko
Czas: 168 h
UWAGA! Zduny, Bombadile i Łowczynie znajdują się na Wyspach Atlantisu na polach za 3.0 pr

"Miłosierdzie zabójcy":
Zadanie:
Musisz zdobyć 2.500xp
Nagroda:
750xp, 2.500 złota, 3 do respektu, 2 plastry, 2 tabletki, 2 zastrzyki,1 kanapka
Czas: 4 h

"Panie, kukurydze ukradli, Panie! ":
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Górski Łowca): 10
Nagroda:
1.500xp, 12.500 złota, 2 do respektu, 1 Kukurydza
Czas: 111 h 6 min
UWAGA! Górski Łowca występuje na ziemiach Karmazynowej Wyspy, pola za 1,5 pr.

"Więcej pieniędzy"
Zadanie:
Zgromadź w ciągu 24h 20 skarbów
Nagroda:
0 doświadczenia, 15.000 złota i 3 do respektu
Czas: 24 h

"Pogrzeb"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Mumia): 8
Musisz dotrzeć do miejsca 12,48
Nagroda:
2.500 doświadczenia, 19.000 złota, 1 do respektu, Babcina muszelka
Czas: 144 h

"Szrot"
Zadanie:
Musisz zdobyć jeszcze 5.000 XP
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Smoczy Sweter): 10
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 2
Liczba bohaterów (login: ???) do zabicia: 4
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (ulepszone ostrze): 10
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Szczerbaty Topór): 10
Liczba złota pozostała do zebrania: 25.000
Nagroda
2.000 doświadczenia, 50.000 złota i 2 do respektu
Czas: 72 h

"Przeklęte Halloween"
Zadanie: Liczba stworów do zabicia (Dyniowiec Leszcz): 1000
Czas: 72 godziny 0 minuty
W nagrodę otrzymujesz 0 doświadczenia, 0 złota, 5 do respektu, 1 stat-pointów!

^Do góry

5. Niepełna tabela receptur

Nazwa receptury Składniki Koszt Czas transmutacji EXP U* LVL
Kawałki drewna 100x Proszek z Broni 100 złota 60 sekund 10 1 1
Mikstura ochrony 3x Flaszka
3x Bazyliszkowe Ziele
1.500 złota 15:00 minut 10 1 1
Mikstura zdrowia 1x Flaszka
2x Wilcze ziele
2.000 złota 15:00 minut 10 1 1
Mikstura teleportująca 1x Flaszka
2x Bazyliszkowe Ziele
2x Wilcze Ziele
1.000 złota 15:00 minut 15 1 2
Mikstura osłabiająca 1x Flaszka
1x Kwiat Madragory
5.000 złota 15:00 minut 10 1 2
Mikstura AB z Czerwonej
Łuski Smoka
1x Butelka
8x Czerwona Smocza Łuska
4x Ocet
1x Mikstura(AB)
350.000 złota 72:00:00 godziny 10 9 3
Mikstura rozbrajająca 1x Butelka
3x Wilcze Ziele
4x Kwiat Mandragory
5.000 złota 15:00 minut 12 1 3
Cyjanokobalamina 3x Bazyliszkowe Ziele 25.000 złota 25:00 minut 12 1 3


* U - Unikalność

^Do góry

4. Jak zdobyć receptury ?

Podstawowy zestaw receptur gracz otrzymuje zdobywając kolejne poziomy alchemii (tym samym rozwijając poziom Domu Alchemika).
Istnieją również receptury, które można zdobyć poprzez eksplorację świata, walkę z potworami oraz walkę ze strażnikami.
Unikalność określa poziom trudności w zdobyciu danej receptury.

^Do góry

3. Proces transmutacji



W tym oknie przedstawione są czas, potrzebne przedmioty oraz unikalność receptury.
Klikając w przycisk Transmutuj rozpoczęty zostanie proces przemiany jednak tylko wtedy gdy gracz posiadał będzie wystarczającą ilość złota oraz potrzebnych składników.

^Do góry

2. Wygląd panelu



Wygląd bazowej listy receptur, aby rozpocząć transmutację wystarczy kliknąć w przycisk Wykonaj.
Pojawi się kolejne okno, w którym przedstawione będą czas oraz lista przedmiotów potrzebnych do rozpoczęcia procesu.

^Do góry

1. Co to jest Dom Alchemika i gdzie mogę go znaleźć ?

Dom Alchemika to budynek, który możemy wznieść na posiadanej wyspie (temat wysp omówiony szerzej tutaj wyspy). Podstawowa cena wynosi 340.000 złota / 20 KR, 250 drewna oraz 180 minerałów. Po wybudowaniu gracz otrzymuje zestaw podstawowych receptur pozwalający na wytwarzanie przedmiotów.

^Do góry

Statystyki itemów
Tutaj masz podane statystyki itemów które występują w grze:

  • Kula przeznaczenia [Opis: Przedmiot ten pozwala przewidziec ruch przeciwnika. Dodaje +10 do siły, +10 do inteligencji, +25 do zręczności oraz +5 do umiejętności wrodzonej, nabytej i uroków.]
  • Anielskie Wstawiennictwo [Opis: Dodaje +14 do siły, zręczności inteligencji; +7 do min i max obrażeń; +5 do umiejętności wrodzonej, nabytej i uroków] [lvl: 62]
  • Mała Modlitwa Niebios [Opis:Dodaje +6 do siły, zręczności inteligencji; +10 do min i max obrażeń] [lvl: 0]
  • Ogień piekielny [Opis: Ogień piekielny rozapali Twoje ciało i ożywi Twoje zmysły! +10 do siły, +8 do zręczności, +6 do inteligencji, +4 do um. wrodzonej, +2 do umiejetnosci nabytej!] [lvl 60]
  • Podgrzybek [Opis: Dodaje +6 do siły, +5 do inteligencji, +5 do uroków, +10 do minimalnych obrażeń, +10 do maksymalnych obrażeń kosztem 8 punktów zręczności!] [lvl 58]
  • Sejtann [Opis: Kot bojowy: Dodaje +8 do siły, zręczności inteligencji; +6 do min i max obrażeń; +4 do umiejętności wrodzonej, nabytej i uroków] [lvl: 55]
  • Kość [Opis: Dodaje +7 do siły, zręczności inteligencji; +5 do min i max obrażeń; +4 do umiejętności wrodzonej, nabytej i uroków] [lvl: 55]
  • Kość+2 [Opis: Dodaje +9 do siły, zręczności inteligencji; +7 do min i max obrażeń; +6 do umiejętności wrodzonej, nabytej i uroków] [lvl: 55]
  • Kość +3 [Opis: Dodaje +10 do siły, zręczności inteligencji; +8 do min i max obrażeń; +7 do umiejętności wrodzonej, nabytej i uroków] [lvl: 55]
  • Kieszonkowy Wehikuł Czasu (Opis:Przenosi nie Ciebie, jednak ... Twoje doświadczenie w przyszłość. Jednorazowo możesz zyskać 1% obecnie posiadanego doświadczenia., sprzedaz: 5k, level: 55)
  • Impresio [Opis: Dodaje +4 do wszystkiego!] [lvl 52]
  • Złoty order mocy [Opis: Dodaje 12 do maksymalnych i minimalnych obrażeń!] [lvl 45]
  • Dajmonion [Dodaje +3 do levelu umiejętności wrodzonej, +1 do nabytej i po +1 do siły, zręczności i inteligencji!] [lvl 40]
  • Bulwa dominium [Dodaje +4 do siły, zręczności oraz inteligencji!] [lvl 40]
  • Powód [Zwiększa o 10 minimalne i maksymalne obrażenia broni kosztem 10 punktów zręczności] [lvl 38]
  • Wąż kieszeniowy [Opis: Dodaje+2 do sily, +3 do zrecznosci, +5 do inteligencji, +6 do maksymalnych obrazen] [lvl 37]
  • Szatan [dodaje po 3 do zręcznosci inteligencji i siły] [lvl 35]
  • Kapelusz [Dodaje +2 do siły, +2 do zręczności, +2 do max obrażeń, +1 do uroków] [lvl 35]
  • Kryptonit [Opis: Zwiększa Twoją siłę o 20!] [lvl 34]
  • Młot(ek) [Opis: Dodaje +5 do siły i +5 do obrażeń maksymalnych i minimalnych.] [lvl 34]
  • Bonos sunglasses [Zwiększają obrażenia noszonej broni o 8] [lvl 30]
  • Kozaki [Opis: Dodaje +13 do zręczności] [lvl 30]
  • Stary zegarek [Dodaje +1 do siły, +1 do zręczności, +2 do levelu umiejętności wrodzonej i +2 do uroków] [lvl 29]
  • Scyzoryk [Zwiększa o 5 siłę i o 2 inteligencję] [lvl 29]
  • Nitro [Noszona, zwiększa o 2 poziom wszystkich umiejętności] [lvl 28]
  • Królewska czaszka [Opis: Zwiększa poziom Twoich umiejętności i uroków o 4!] [lvl 26]
  • Srebrny order [Opis: Dodaje 5 do minimalnych i maksymalnych obrażeń.] [lvl 26]
  • Hard-Rock-Cafe [Opis: +15 do inteligencji] [lvl 25]
  • Boots [Zwiększają zręczność o 10!] [lvl 25]
  • G-shock [Dodaje 5 do minimalnych obrazen broni i 2 do inteligencji] [lvl 24]
  • Czaszka [Opis: Zwiększa o 2 poziom wszystkich umiejętności i uroków. Dodaje po 2 do wszystkich atrybutów!] [lvl 23]
  • Lina [ Dodaje 7 do zręczności i po 1 do siły i inteligencji] [lvl 22]
  • Fornix [Dodaje +2 do levelu umiejętności wrodzonej!] [lvl 20]
  • Vex [Zwiększają maksymalne obrażenia broni o 10 kosztem zmniejszenia minimalnych obrażeń o 5] [lvl 19]
  • Id iryt [Zwiększa siłę (+10) kosztem inteligencji (-5)] [lvl 17]
  • Os pisiforme [Opis: Dodaje +10 do uroku] [lvl 15]
  • Gumiaki [Dodaje +2 do siły i zręczności] [lvl 14]
  • Klucz do siły [Dodaje +55 do siły] [lvl 10]
  • Klucz do zręczności [Dodaje +55 do zręczności] [lvl 10]
  • Piersiówka [Dodaje 2 do zręczności i 2 do levelu umiejętności wrodzonej] [lvl 10]
  • Pazur wilkołaka [Podczas walki zwiększa siłe o 5! Jest to przedmiot fabularny. Jego posiadanie jest konieczne do wykonania jednego z zadań] [lvl 9]
  • Pierścień siły [Zwiększa siłę o 6!] [lvl 9]
  • Pierścień inteligencji [Zwiększa inteligencję o 6!] [lvl 8]
  • Dir nubir [Dodają +5 do zręczności.] [lvl 7]
  • Buty [Opis: Dodają +6 do zręczności] [lvl 3]
  • Rękawiczki [Dodają +2 do zręczności.] [lvl 3]
  • Łuska bazyliszka [Zwiększa zręczność o 1] [lvl 3]
  • Babcina muszelka [Jest to item będący przedmiotem fabuły gry. Dodaje +5 do siły.] [lvl 1]
  • Złotopodobna moneta [Jest to item będący przedmiotem fabuły gry. Dodaje +3 do maksymalnych obrażeń.] [lvl 1]
  • Czterolistna Koniczyna Mądrości [Jest to item będący przedmiotem fabuły gry. Dodaje +6 do inteligencji] [lvl 1]
  • Cola [Niesamowity item dodający +1 do minimalnych obrażeń.] [lvl 1]
  • Zaklęte Orle Pióro [Pióro magicznego orła z karmazynowych gór. +10 do inteligencji, maksymalnych i minimalnych obrażeń broni. +2 do siły i zręczności] [lvl 0]
  • Batmobil [Wersja z silnikiem 3.5 TDI +10 do inteligencji, maksymalnych i minimalnych obrażeń broni] [lvl 0]
  • Picowa bulwa [Dodaje +1 do zrecznosci] [lvl 0]
  • Picowy Kapelusz [Dodaje +1 do inteligencji] [lvl 0]
  • Płaszcz niewidzialności [Opis: Ukrywa całkowicie Twoją obecność w grze. Korzystanie z płaszcza obniża jednak Twoją siłę, zręczność i inteligencję o 10.]
  • Ksiega_tom1 [Uczy zdolności unikanie] [lvl 5]
  • Ksiega_tom2[Uczy zdolnosci celowanie] [lvl 5]
  • Ksiega_tom3 [Uczy zdolnosci koncentracja] [lvl 5]
  • Podręcznik_mikstur [Uczy umiejętności posługiwania się miksturami w celu rzucania czarów] [lvl 5]
  • Mikstura ochrony [Uodporni Cie na 5 uroków, które zostaną na Ciebie rzucone przez innych graczy] [lvl 0]
  • Mikstura zdrowia [Uzdrawia wskazanego przez Ciebie gracza] [lvl 0]
  • Mikstura teleportująca [Przenosi wskazanego przez Ciebie gracza do miasta] [lvl 0]
  • Mikstura rozbrajająca [Rozbraja wskazanego przez Ciebie gracza. Przenosi jego broń do schowka] [lvl 0]
  • Mikstura osłabiająca [Zmniejsza HP wskazanego przez Ciebie gracza o 80%] [lvl 0]
  • Mikstura uśmiercająca [Uśmierca wskazanego przez Ciebie gracza. Zyskujesz należyte XP, złoto i witalność. Nie obejmuje zleceń w questach] [lvl 0]
  • Mikstura sprawdzająca [Mikstura ta pozwoli Ci sprawdzić ile możliwości obrony przed rzuconym urokiem pozostało danemu graczowi. Sprawi też, że gracz straci 2 możliwości obrony] [lvl 0]
  • Wiedza_magiczna_tom1 [Umożliwia opanowanie rzucania uroku spowolnienie] [lvl 15]
  • Wiedza_magiczna_tom2 [Umożliwia opanowanie rzucania uroku ogłuszenie] [lvl 15]
  • Wiedza_magiczna_tom3 [Umożliwia opanowanie rzucania uroku okaleczenie] [lvl 15]
  • Smocza kula [Opis:Skompletuj siedem smoczych kul, a zostaniesz sowicie wynagrodzony! Noszona w ekwipunku dodaje +1 do wszystkiego co możliwe]
  • Black Dragon Ball [Skompletuj siedem czarnych smoczych kul, a zostaniesz sowicie wynagrodzony! Noszona w ekwipunku dodaje +1 do wszystkiego co możliwe] [lvl 0]
  • Kanapka [Opis: Regeneruje 1 pkt energii]
  • Kawa [Opis: Regeneruje 4 pkt energii]
  • Serek [Opis: Regeneruje 6 pkt energii]
  • Chleb [Opis: Regeneruje 10 pkt energii]
  • Bochen [Opis: Regeneruje 10 pkt energii]
  • Homarek [Opis: Regeneruje 12 pkt energii]
  • Mięsko [Opis: Regeneruje 20 pkt energii]
  • Świąteczny piernik [Opis: Regeneruje punkty ruchu do 50]
  • Tłuste frytasy [Opis: Regeneruje 55 pkt energii]
  • Urodzinowe ciasto [Opis:Regeneruje 100 punktów energii]
  • Świąteczna laska [Opis: Regeneruje punkty ruchu do 100]
  • Biszkoptowy Mikołaj [Opis: Regeneruje punkty ruchu do 150]
  • Plaster [Opis: Dodaje 100 do HP]
  • Tabletka [Opis: Dodaje 200 do HP]
  • Zastrzyk [Opis: Dodaje 350 do HP]
  • Apteczka [Opis: Dodaje 750 do HP]
  • Syropik [Opis: Dodaje 1150 do HP]
  • Kreatyna [Opis: Dodaje 1600 do HP]
  • Czarodziejska fasolka [Opis: Dodaje 2500 do HP]
  • Pudło Pandory [Otwarcie pudła może Cie równie dobrze nagrodzić jak i ukarać]
  • Szkatuła Pandory [Otwarcie szkatuły może okazać się dla Ciebie zarówno miłym, jak i przykrym doświadczeniem...]
  • Cylinder Magika [Jest odpowiednikiem Pudła Pandory, jednak tutaj stawka jest dużo wyższa. Możesz wiele zyskać, ale i boleśnie stracić]
  • Pierwiastek Siły [Dodaje +1 do siły] [lvl: 3]
  • Pierwiastek Zręczności [Dodaje +1 do zręczności] [lvl: 3]
  • Pierwiastek Inteligencji [Dodaje +1 do inteligejcni] [lvl: 3]
  • Gwiazda Mocy [Dodaje 1 stat-point] [lvl: 5]
  • Róża dla Ciebie [Dodaje +1 do statpointów]
  • Miksturka [Dodaje jeden ability-point]
  • Cukieras [Dodaje +1 do statpointów]
  • Stacik [Dodaje +1 do statpointów]
  • SterydPack [Dodaje 3 stat-pointy] [lvl 5]
  • NADPH [Zredukowany fosforan dinukleotydu nikotynamidoadeninowego. Wyciąga po 30 punktów z siły, zręczności i inteligencji. Umożliwia ponowne rozlokowanie 90 punktów statystyk] [lvl 25]
  • Pierd Doświadczalny [Dodaje 25xp]
  • Mała Szkatuła Mądrości [Dodaje 100xp] [lvl 3]
  • Kula doświadczenia [Dodaje 500xp] [lvl 4]
  • Tolec Doświadczenia [Dodaje 1500xp] [lvl 8]
  • Sztabka złota [Wartość 100k]
  • Sztabka złota [Wartość 250k]
  • Sztabka złota [Wartość 500k]
  • Prezent_swiateczny [Opis: Prezent ma date wazności do 28 grudnia] [lvl 0]
  • Zwój [Zawiera informacje na temat zadania o niskim poziomie trudności] [lvl 1]
  • Prastary Zwój [Zawiera informacje na temat zadania o średnim poziomie trudności] [lvl 15]
  • Legendarny Zwój [Zawiera informacje na temat zadania o wysokim poziomie trudności] [lvl 35]
  • Cebulka [Cebulka zeruje witalność jeżeli witalność jest mniejsza od 0] [lvl 0]
  • Kukurydza Kukurydza zamienia witalność w pieniądze. Jeden punkt witalnosci odpowiada trzem złociszom] [lvl 0]
  • Papryczke [Papryczke zamienia witalność w xp. Jeden punkt witalnosci odpowiada 1xp] [lvl 0]
  • Pieprz [Pieprz zwiększy chwilowo wartość Twojego hp o 22%] [lvl 0]
  • Zęby wampirze [Zęby wampira podwoją Twój aktualny poziom życia. Zęby vampira są przedmiotem fabularnym, którego posiadanie jest warunkiem zaliczenia innego questa] [lvl 0]
  • Witamina B [Po zazyciu tej witaminy nikt w mieście nie będzie Cie mógł atakować przez 2 h] [lvl: 0]
  • Witamina E (tokoferol) [Ta witamina zwiększy jednorazowo Twój aktualny poziom posiadanych punktów ruchu o 25% jednak nie możesz mieć więcej niż 300pr w momencie użycia Witaminy E. Pamiętaj, że nadmiar punktów ruchu musisz wykorzystać do wybicia pełnej godziny] [lvl 0]
  • Rzodkiew [Rzodkiew zwiększy chwilowo wartość Twojego hp o 12%] [lvl 0]
  • Witamina C (uszkodzona) [Ta witamina pomnoży jednorazowo Twój aktualny poziom życia półtorakrotnie. Pamiętaj jednak aby wykorzystać nadmiar HP przed pełną godziną, gdyż wówczas wróci on automatycznie do normy!] [lvl 0]
  • Witamina C (kwas askorbinowy) [Ta witamina pomnoży jednorazowo Twój aktualny poziom życia dwukrotnie. Pamiętaj jednak aby wykorzystać nadmiar HP przed pełną godziną, gdyż wówczas wróci on automatycznie do normy! Bonus HP kończy się wraz ze stoczeniem pierwszej walki!] [lvl 0]
  • Witamina C+ (kwas askorbinowy) [Ta witamina pomnoży jednorazowo Twój aktualny poziom życia trzykrotnie. Pamiętaj jednak aby wykorzystać nadmiar HP przed pełną godziną, gdyż wówczas wróci on automatycznie do normy! Bonus HP kończy się wraz ze stoczeniem pierwszej walki!] [lvl 0]
  • Cyjanokobalamina [Po zażyciu tej witaminy nikt w mieście nie będzie mógł Cie zaatakować przez 20min] [lvl 20]
  • Witamina K [Przenosi punkty umiejętności wykorzystane w miksturach do ponownego rozdzielenia!] [lvl 20]
  • Witamina Mocy [Ta witamina skumuluje w Tobie otaczającą Cię energie i zwiększy Twoją moc o 25% na 5 minut!][Uwaga Witaminy mocy nie kumulują swojego działania, niezależnie czy weźmiesz, jedną, dwie czy dziesięć moc zawsze zwiekszona jest o tyle samo na tyle samo] [lvl 1]
  • Unikalna Receptura [Zawiera informacje na temat receptury służącej do wykorzystania rzadkich przedmiotów do uwolnienia ukrytych korzyści!] [lvl 30]
  • Zwój Życzeń [Zwój ten pozwoli Ci na samodzielny wybór zadania, które chcesz wykonac] [lvl 1]
  • Pospolita Receptura [Zawiera informacje na temat receptury służącej do wykorzystania pospolitych przedmiotów do uwolnienia ukrytych korzyści!] [lvl 0]
  • Czapka Mikołaja [Dostajesz na czas świąt czapke mikołaja do profilu :] [lvl 0]
  • Bazylowilkowamp [Magiczna mikstura, która uszlachetnia to jak Cie widzą inni] [lvl 0]
  • Lizak z BCAA [Po spożyciu odpowiedniej ilości BCAA zawartych w lizaku będziesz nietykalny przez 12h.] [lvl 0]
  • Protein Shake [Frakcje uwalniane z Protein Shake CC będą czynić Cie nietykalnym przez 36h.] [lvl 0]
  • Szczurza Krew [Po spożyciu szczurzej krwi z będziesz nietykalny przez 12h.] [lvl 0]
  • Oko Gammora [Oko pierwszego wojownika z panteonu Pana Mroku] [lvl 0]
  • Serce Gammora [Serce pierwszego wojownika z panteonu Pana Mroku] [lvl 0]
  • Artefakt Pana Mroku [Artefakt Pana Mroku] [lvl 0]
  • Czerwona Smocza Łuska [Czerwona łuska to potężny artefakt z zaklętą w nim pradawną energią.] [lvl 0]
  • Czarna Smocza Łuska [Czarna łuska to potężny artefakt z zaklętą w nim pradawną energią.] [lvl 0]
  • Ocet [Jego użycie pozwala zabarwiać przedmioty] [lvl 0]
  • Mikstura AB z Czerwonej Łuski Smoka [Dodaje cztery ability-pointy] [lvl 0]
  • Proszek z broni [Proszek uzyskany w procesie przetapiania broni. Używany przy przekuwaniu ekwipunku.] [lvl 0]
  • Kawałki drewna [Kawałki drewna uzyskane w procesie przetapiania broni. Używane przy przekuwaniu ekwipunku.] [lvl 0]
  • Płat metalu [Płat metalu uzyskany w procesie przetapiania broni. Używany przy przekuwaniu ekwipunku.] [lvl 0]
  • Skóra [Wysokiej klasy skóra zdjęta z ekwipunku w procesie przetapiania.] [lvl 0]
  • Szampan [Jedyny, prawdziwy i wyborny szampan noworoczny. Jego cena 2 mln złota ale za to odnawia aż 400 PR] [lvl 0]

^Do góry

Księga Questów (Legendarny Zwój)

"Dyniowcorzeź"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Dyniowiec Leszcz): 150
Nagroda:
0 doświadczenia, 300000 złota i 5 do respektu
UWAGA!
Dyniowiec Leszczi-1 lvl,występuje na ziemiach Styksu, pola za 0.25pr
Czas: 1 h

"Ekspansja Kel Mah'ar"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Tor Clubhand): 1
Liczba stworów do zabicia (Kesh): 200
Nagroda: 50000 xp, 100000 złota, 10 respektu, witamina mocy, szczurza krew, 10x tłuste frytasy
Czas: 25h
UWAGA!
Kesh-25lvl, występuje na wyspie Kel Mah'ar, pola za 0,15pr
Tor Clubhand i jego koza kore - strażnik, występuje na Kel Mah'arze w okolicach pola 15,45

"Szczurza krew"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (trawiasty szczur): 1000
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 155
Liczba złota pozostała do zebrania: 50000
Nagroda:
200 doświadczenia, 3000 złota, 3 do respektu, 1 stat-pointów, Szczurza Krew
Czas: 336h

"Szczescie sprzyja szalencom :)'"
Zadanie:
Liczba skarbow pozostalych do odkopania: 35
Liczba koniecznych wygranych w loterii: 1
Nagroda:
20000 doswiadczenia, 750000 zlota, 12 do respektu, 0 stat-pointow, Witamina C (kwas askorbinowy)
Czas na wykonanie zadania: 10h

"EPUG tom 3"
Zadanie:
Liczba przedmiotów do znalezienia (Grzybiarz): 20
Liczba przedmiotów do zgromadzenia w schowku (Ostrze): 20
Liczba stworów do zabicia (Zbłąkana elfka): 30 Liczba stworów do zabicia (Kapitan orków): 30
Musisz dotrzeć do miejsca 15,15
'Musisz dotrzeć do miejsca 50,50
Musisz zdobyć jeszcze 150000 XP
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Ostrze): 40
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 12
Liczba bohaterów (login: ???) do zabicia: 2
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Grzybiarz): 50
Liczba złota pozostała do zebrania: 1000000
Nagroda: 80000 doświadczenia, 600000 złota i 8 do respektu. 2x Wit C, 5x Pieprz, 6x Legendarny zwój, 6x Prastary zwój, 6x Zwój, 2x Tolec doświadczenia, 22x Chleb
Czas: 24 h

"EPUG tom 2"
Zadanie:
Liczba przedmiotów do znalezienia (Grzybiarz): 5
Liczba przedmiotów do zgromadzenia w schowku (Ostrze): 15
Liczba stworów do zabicia (Zbłąkana elfka): 10
Liczba stworów do zabicia (Kapitan orków): 10
Musisz dotrzeć do miejsca 15,15
Musisz dotrzeć do miejsca 50,50
Musisz zdobyć jeszcze 50000 XP
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Ostrze): 25
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 8
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Grzybiarz): 15
Liczba złota pozostała do zebrania: 350000
Nagroda:
70.000 doświadczenia, 200000 złota i 8 do respektu. 2x Witamina C, 6x Legendarny Zwój, 6x Prastary Zwój, 6x Zwój,
2x Tolec Doświadczenia, 22x Chleb
Czas: 24 h

"Tetralogia Czarnoksieżnika"
Zadanie:
Musisz dotrzeć do miejsca 124,44
Musisz zdobyć jeszcze 120000 XP
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 50
Liczba bohaterów (login: X) do zabicia: 1
Liczba złota pozostała do zebrania: 100000
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Pazur Wilkołaka): 1
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Zęby Wampirze): 1
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Łuska Bazyliszka): 1
Nagroda:
40.000 doświadczenia, 150.000 złota i 10 do respektu. Witamina E, Witamina B, Witamina C+, Tłuste frytasy, Mikstura sprawdzająca, Mikstura uśmiercająca, Bazylowilkowamp
Czas: 504 h

"Powrót Tajemniczego Mnicha"
Zadanie:
Musisz dotrzeć do miejsca 18,19
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Czterolistna Koniczyna Mądrości): 1
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Babcina muszelka): 1
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Złotopodobna moneta): 1
Nagroda:
40.000 doświadczenia, 125.000 złota i 8 do respektu. Cylinder Magika, Witamina C, Tłuste frytasy
Czas: 12 h 30 min

"Trzeci składnik"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Bazyliszek): 18
Musisz zdobyć jeszcze 35000 XP
Liczba złota pozostała do zebrania: 25000
Nagroda:
5.000 doświadczenia, 50.000 złota i 4 do respektu. 1 Łuska Bazyliszka, 1 Witamina C
Czas: 36 h

"Twardziel"
Zadanie:
Musisz zdobyć jeszcze 110.000 XP
Nagroda:
45.000 xp, 100.000 złota i 15 respektu
Czas: 15 h

"Szwagier"
Zadanie:
Musisz zdobyć jeszcze 50.000 XP
Nagroda:
20.000 xp, 30.000 złota i 7 respektu
Czas: 15 h

"Trening"
Zadanie:
Musisz zdobyć jeszcze 30.000 XP
Nagroda:
12.500xp, 4 respektu
Czas: 15 h

"Trzeci pierwiastek"
Zadanie:
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 70
Nagroda:
22000 doświadczenia, 20000 złota i 3 do respektu! 1 Koniczynka
Czas: 12 h 30 min

"Powrót do przeszłości..."
Zadanie:
Musisz zdobyć jeszcze 35.000 XP
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 2
Liczba bohaterów (login: X) do zabicia: 1
Liczba złota pozostała do zebrania: 100000
Nagroda:
15.000 xp, 110.000 złota i 8 respektu
Czas: 7 h

"W poszukiwaniu skarbów części drugiej"
Zadanie:
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 100
Nagroda:
5.000xp, 100.000 złota, 3 respektu
Czas: 480 h

"Panie, Panie. Trzeba nam papryki"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Cynogntux wulkaniczny): 25
Wulkan Zi, pola za 4PR, Atlantis
Nagroda:
15.000xp, 45.000 złota, 4 do respektu!
Czas: 111 h 6 min

"Hazard"
Zadanie:
Liczba bohaterów (login: ???) do zabicia: 1
Nagroda:
2.500xp, 15.000 złota, 3 respektu
Czas: 17 h 46 min
UWAGA! Zabić musisz losowo wybranego użytkownika z levelem min. o 10 niższym od Twojego, max. o 10 wyższym od Twojego.

"Okazja dla wytrwałych!"
Zadanie:
Musisz zdobyć jeszcze 60.000 XP
Nagroda:
10.000xp, 40.000 złota, 3 respektu
Czas: 240 h

"Chomicze szczury"
Zadanie:
W 2h zabić 100 chomiczynych skalnych i 100 trawiastych szczurów
Nagroda:
35.000 doświadczenia, 100.000 złota i 4 do respektu, 6 chlebów
Czas: 2 h

"Trójca":
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Książe Karmazynu): 1 (Karmazyn)
Liczba stworów do zabicia (Cynogntux wulkaniczny): 2 (Atlantis)
Liczba stworów do zabicia (Styks): 3 (Styks)
Nagroda:
10.000 doświadczenia, 25.000 złota, 3 do respektu, 7 x chleb
Czas: 120 h

''Gonitwa za złotem'':
Zadanie: Liczba złota pozostała do zebrania: 180.000
Nagroda:
3.000xp, 38.000 złota, 4 do respektu
Czas: 24 h
UWAGA: Pieniądze naliczają się jedynie ze sprzedaży itemów ze schowka i walk miejskich.

"Trening 2":
Zadanie:
Liczba przedmiotów do znalezienia (Konrad Walenrod): 15
Liczba przedmiotów do zgromadzenia w schowku (Skrzydlak): 5
Liczba stworów do zabicia (Frezer): 5
Liczba stworów do zabicia (Łowczyni): 5
Musisz dotrzeć do miejsca 22,22
Musisz dotrzeć do miejsca 55,55
Musisz zdobyć jeszcze 30.000 XP
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Psotnik): 3
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 25
Liczba bohaterów (login: …) do zabicia: 10
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Blaszak): 3
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Azm): 1
Liczba złota pozostała do zebrania: 350.000
Nagroda:
55.000xp, 300.000 złota, 5 do respektu, 1 Tolec Doświadczenia, 2 Zwoje Legendarne, 1 Pudło Pandory
Czas: 72 h
UWAGA!
Łowczyni-20 lvl,występuje na ziemiach Atlantisu, pola za 3pr
Frezer-23 lvl,występuje na ziemiach Karmazynowej Wyspy, pola za 4pr

"Wędrowiec... ":
Zadanie:
Liczba przedmiotów do znalezienia (Psi łuk): 1
Musisz zdobyć jeszcze 20.000xp
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Legendarny zwój): 2
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 1
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Kanapka): 5
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Psi łuk): 1
Nagroda:
-5.000xp, 0 złota, 3 do respektu, 1 witamina mocy
Czas: 4 h

"Grzybobranie"
Zadanie:
Liczba przedmiotów do znalezienia (Grzybiarz): 25
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Grzybiarz):25
Nagroda:
1.600 doświadczenia, 10.000 złota i 4 do respektu, Grzyb-bor-thal
Czas: 72 h

"Żniwa XP"
Zadanie:
Musisz zdobyć jeszcze 20.000xp
Nagroda:
20.000 doświadczenia, 30.000 złota i 2 respektu
Czas: 10 min
UWAGA: Nie wszystko jest tak piękne dopóki się nie dowiesz, że masz na to 10 minut.

"Szczęście sprzyja bogatszym"
Zadanie:
W ciągu 96h będziesz musiał wygrać na loterii
Nagroda:
15000 xp, 300000 złota, 10 do respektu, 0 stat-pointów! Otrzymujesz również bonusowy ekwpiunek, który trafia do Twojego schowka! Ekwipunek: Witamina C (kwas askorbinowy) (1)
czas: 96 godzin

Skarbostat
Zadanie:
Znalezienie 23 skarbow w godzine
Nagroda:
15000 doswiadczenia, 250000 zlota, 8 do respektu, 1 stat-pointow!

^Do góry


Powered by manualCC 0.1 // design and code by h!t3< & v3Xor!u5 h4ck4z t3aM // Crimson InterActivE 2005-2006