Skorpion Pustynny-
1 lvl,występuje w niezliczonej ilości na ziemiach Styksu.Ośmiokilowy Skorpion Bojowy.
Pola za 0,25 PR.
7 punktów doświadczenia za zabicie go.
Dyniowiec Leszcz-
1 lvl,występuje w niezliczonej ilości na ziemiach Styksu.Ośmiokilowy Leszcz.
Pola za 0,25 PR.
7 punktów doświadczenia za zabicie go.
Trawiasty Szczur-
1 lvl,występuje w niezliczonej ilości na ziemiach Karmazynowej Wyspy.Ośmiokliowy Szczur Bojowy.
Pola za 0,25 PR.
7 punktów doświadczenia za zabicie go.
Chomiczyna Skalna-
1 lvl,występuje w niezliczonej ilości na ziemiach Atlantisu.Ośmiokilowy Chomik Bojowy.
Pola za 0,25 PR.
7 punktów doświadczenia za zabicie go.
Tygrys Krzywozgryzy-
4 lvl,dość często spotykany na Karmazynowej Wyspie.Z racji uzębienia często chybia.
Pola za 0,75 PR.
36 punktów doświadczenia za zabicie go.
Trójnogi Nosorożec Szelestu-
5 lvl,dość często spotykany na Karmazynowej Wyspie.Wyginięcie mu nie grozi.
Pola za 0,75 PR.
45 punktów doświadczenia za zabicie go.
Demoniczny Elf Cienia-
5 lvl,dość często spotykany na Karmazynowej Wyspie.Atakuje z pianą na ustach.
Pola za 0,75 PR.
45 punktów doświadczenia za zabicie go.
Orczyna-
5 lvl,dość często spotykany na ziemiach Styksu.Chamski strasznie.Jak to Ork.
Pola za 0,75 PR.
45 punktów doświadczenia za zabicie go.
Lew ozgryz-
6 lvl,występuje na ziemiach Atlantisu.Wyliniałe kocisko.Brak większego zagrożenia z jego strony.
Pola za 0,75 PR.
54 punkty doświadczenia za zabicie go.
Wiedźma Ognia-
6 lvl,sporadycznie można ją spotkać na ziemiach Styksu.Bardzo nieśmiała.
Pola za 0,75 PR.
54 punkty doświadczenia za zabicie jej.
Potwór z Czeluści-
7 lvl,sporadycznie można go spotkać na ziemiach Styksu.Śmierdzi na kilometr.
Pola za 0,75 PR.
63 punkty doświadczenia za zabicie go.
Zbłąkana Elfka-
7 lvl,występuje na ziemiach Styksu.Lubi się błąkać po lasach,więc ciężko ją spotkać.Ma na imię Fatima.
Pola za 0,75 PR.
63 punkty doświadczenia za zabicie jej.
Elficki Wspinacz Drzewny-
7 lvl,występuje na ziemiach Karmazynowej Wyspy.Łazi po drzewach w poszukiwaniu Fatimy.
Pola za 0,75 PR.
63 punkty doświadczenia za zabicie go.
Krasnolud Tumski-
8 lvl,występuje na ziemiach Atlantisu.Zaginiony brat Siedmiu Krasnoludków.Zakała rodziny.
Pola za 0,75 PR.
72 punkty doświadczenia za zabicie go.
Smoczysko-
9 lvl,występuje na ziemiach Styksu.Najsłabszy ze smoków,które można spotkać.Smok Wincenty.
Pola za 1,5 PR.
81 punktów doświadczenia za zabicie go.
Stary Rycerz-
9 lvl,występuje na ziemiach Atlantisu.Mimo rdzy na zbroji i siwizny pod pachami,potrafi jeszcze ogluszyć pięścią młodzika.
Pola za 0,75 PR.
81 punktów doświadczenia za zabicie go.
Górski Łowca-
9 lvl,występuje na ziemiach Karmazynowej Wyspy.Góral.Z okolic Zakopanego.
Pola za 1,5 PR.
81 punktów doświadczenia za zabicie go.
Barczysty Olbrzym-
10 lvl,występuje na ziemiach Karmazynowej Wyspy.Razem z kumplami urządzają sobie konkursy w rzutach głazami.
Pola za 1,5 PR.
90 punktów doświadczenia za zabicie go.
Zdun-
13 lvl,występuje na ziemiach Atlantisu.Przedstawiciel rzadko spotykanego dziś zawodu.Protoplasta rodziny Zduńskich z M jak Miłość.
Pola za 3 PR.
177 punktów doświadczenia za zabicie go.
Kapitan Orków-
13 lvl,występuje na ziemiach Styksu.Strasznie zajęty uganianiem się za swoją kompanią,przez co trudno go spotkać
Pola za 1,5 PR.
117 punktów doświadczenia za zabicie go.
Liczyrzepa-
13 lvl,Ma strasznie dużo rzep do policzenia. Ale wbrew pozorom nie wystepuje na nizinnych polach, lecz w górach Karmazynu.
Pola za 1,5 PR.
117 punktów doświadczenia za zabicie go.
Eleonora-
13 lvl,występuje na ziemiach Karmazynowej Wyspy.Starsza pani,która jeszcze potrafi pokazać swoje możliwości.
Pola za 3 PR.
117 punktów doświadczenia za zabicie jej.
Widmo-
13 lvl,występuje na ziemiach Atlantisu.Pojawia się na terenach górskich wraz z opadającą mgłą.
Pola za 1,5 PR.
117 punktów doświadczenia za zabicie go.
Diddle-
13 lvl,występuje na ziemiach Styksu.Totalne przeciwieństwo Myszki Miki.Małe,wredne i pluszowe.O różowym kolorze nie wspominając.
Pola za 1,5 PR.
117 punktów doświadczenia za zabicie go.
Tom Bombadil-
16 lvl,występuje na ziemiach Atlantisu.Wesołek przemierzający ziemie Atlantisu.Najpierw bije potem pyta o zdrowie.
Pola za 3 PR.
156 punktów doświadczenia za zabicie go.
Wilkołak-
16 lvl,występuje na ziemiach Atlantisu.Koleś,który odpadł z castingu do filmu American Werewolf.Żyje z zasiłku.Dorabia na Atlantisie.
Pola za 1,5 PR.
144 punkty doświadczenia za zabicie go.
Felek Mózgowiec-
16 lvl,występuje na ziemiach Atlantisu.Wynik nieudanych eksperymentów genetycznych.Złośliwi twierdzą,że jest nieślubnym synem Stanisława Ł.
Pola za 1,5 PR.
144 punkty doświadczenia za zabicie go.
Mumia-
16 lvl,występuje na ziemiach Karmazynowej Wyspy.Dość powszechnie spotykany emigrant z okolic delty Nilu.
Pola za 3 PR.
144 punkty doświadczenia za zabicie go.
Zjawa Mordowisząca-
19 lvl,występuje na ziemiach Styksu.Uroczy "duszek" z uśmiechem od ucha do nosa.Nie daj się zwieść temu urokowi.
Pola za 3 PR.
171 punktów doświadczenia za zabicie jej.
Stefan Dyrdymał-
19 lvl,występuje na ziemiach Karmazynowej Wyspy.Zawadiaka i włóczykij.Były agent służb Specnaz'u.Obecnie w stanie spoczynku.Lejtnant.
Pola za 3 PR.
171 punktów doświadczenia za zabicie go.
Wilkołak-
19 lvl,występuje na ziemiach Atlantisu (Góry Śnieżne). Tetralogia Czarownika Styksu.
Pola za 1.5 PR.
171 punktów doświadczenia za zabicie go.
Smok Bagienny-
19 lvl,występuje na ziemiach Styksu.Kolejny ze smoków.Smok Antoni.
Pola za 3 PR.
171 punktów doświadczenia za zabicie go.
Łowczyni-
20 lvl,występuje na ziemiach Atlantisu.Przebiegła nimfa leśna.Kolekcjonerka kości i przyszywana siostra Predatora.
Pola za 3 PR.
228 punktów doświadczenia za zabicie jej.
Szkielet Wyrwożyć-
21 lvl,występuje na ziemiach Atlantisu.Pierwszy z poważniejszych przeciwników.Jak trafi to zabije.
Pola za 4 PR.
189 punktów doświadczenia za zabicie go.
Karmazynowy Strażnik-
21 lvl,występuje na ziemiach Karmazynowej Wyspy.Wynajęty wykidajło do ochrony karmazyńskich włości.Jak jest trzeźwy to wygrywa.
Pola za 4 PR.
189 punktów doświadczenia za zabicie go.
Orczy Olbrzym-
23 lvl,występuje na ziemiach Styksu.Trudno go spotkać jak na olbrzyma.
Pola za 3 PR.
207 punktów doświadczenia za zabicie go.
Frezer-
23 lvl,występuje na ziemiach Karmazynowej Wyspy.Czasami można go również spotkać z gościnnymi występami na ziemiach Styksu.
Pola za 4 PR.
207 punktów doświadczenia za zabicie go.
Styks-
33 lvl,występuje na ziemiach Styksu.Ostatni i najsilniejszy ze smoków możliwych do spotkania.Smok Zygmunta.
Pola za 4 PR.
297 punktów doświadczenia za zabicie go.
Książę Karmazynu-
33 lvl,występuje na ziemiach Karmazynowej Wyspy.Dziedzic tronu Karmazynowego Królestwa.Rozpieszczony bachor.
Pola za 4 PR.
297 punktów doświadczenia za zabicie go.
Cynogntux Wulkaniczny-
33 lvl,występuje na ziemiach Atlantisu.Bardzo zawzięty.Spróbujcie wypowiedzieć jego imię bardzo szybko trzy razy.Trudne? Więc mu się nie dziwcie.
Pola za 4 PR.
297 punktów doświadczenia za zabicie go.
Kroko-
45 lvl,występuje na ziemiach Styksu (na Martwych Bagnach).
Pola za 3 PR.
405 punktów doświadczenia za zabicie go.
Bazyliszek-
48 lvl, grasuje na ziemiach Styksu.
Pola za 4 PR.
432 punktów doświadczenia za zabicie go.
Wamp-
85 lvl,występuje na ziemiach Styksu (Zgniłe Bagna).Tetralogia Czarownika Styksu.
Pola za 3 PR.
765 punkty doświadczenia za zabicie go.
Vexorius Full Metal Jacket-
917 lvl,występuje na ziemiach Atlantisu.Pierwszy z wielkiej trójki.Strasznie nachalny.Pojawia się w najmniej odpowiednim momencie.
Pola za 4 PR.
8253 punkty doświadczenia za zabicie go.
Twój Zygmunt-
917 lvl,występuje na ziemiach Styksu.Drugi z wielkiej trójki.Koksuje razem z Vexoriusem.Podobnież upierdliwy.
Pola za 4 PR.
8253 punkty doświadczenia za zabicie go.
Skarb Świata-
917 lvl,występuje na ziemiach Karmazynowej Wyspy.Ostatni z wielkiej trójki.Wciąga nosem Vexoriusa razem z Zygmuntem.no comment.
Pola za 4 PR.
8253 punkty doświadczenia za zabicie go.