Spis tematów

Rozdział


Ostatnia aktualizacja:
2023-05-02 19:55:35
10 Najnowszych!

Uwaga:
Widzisz braki w manualu? Pomoz go tworzyc! Kliknij tutaj aby dodac swoja propozycje wpisu!

Top 5 autorow:
1. jimbojim (21)
2. Erohoz (18)
3. Pink_Panthera (15)
4. Tabgninrom (9)
5. Findan (9)

Pytania:

Zwoje i Receptury
Co to jest kreator questów?
Co to są zadania klanowe?
Jak tworzyć questy?
Księga Questów (Legendarny Zwój)
Księga Questów (Prastary Zwój)
Księga Questów (Zwój)
Księga questów klanowych
Pospolita Receptura
Unikalna Receptura

Odpowiedzi:

Zwoje i Receptury

Co to jest ? i co dają ?

Questy (zadania/wątki fabularne) wykonujemy przy użyciu tzn."zwojów". Mają one różną wartość (nagrodę) w zależności od lvl od którego możemy je użyć. Każde zadanie możemy wykonać tylko raz, jeśli nam się nie uda otrzymujemy kary, w różnej wysokości, zależne to jest od lvl na który jest zwój i od zaawansowania zadania. Lecz jeśli uda nam się je wykonać otrzymujemy nagrodę, nie tylko w postaci pieniędzy, doświadczenia, czy przedmiotów, ale także jako punkty szacunku/"respekt", który będzie wpływać na sprawność podczas walki. Zwoje możemy znaleźć na exploracji, karawanie lub kupić w akcesoriach w mieście, gdzie kosztują 5k i jest to maksymalna cena za zwój.

Przedmioty, które należy zdobyć/znaleźć, możemy kupić w sklepach państwowych lub znaleźć na exploracji i karawanie. Nie zalicza się też otrzymania tego przedmiotu od innego Gracza oraz kupienia na bazarku lub w butikach !
Choć coraz częściej są zadania odbiegające od tej reguły "poszukiwań" np. Quest z "3x Konrad Walenrod", "Łukami", które poporstu musimy sprzedać w schowku (ich pochodzenie jest dowolne).

Rodzaje zwoji:


   Zwój [lvl 1] - niski poziom trudności



   Prastary Zwój [lvl 15] - średni poziom trudności



   Legendarny Zwój [lvl 35] - wysoki poziom trudności


Rodzaje receptur:


   Pospolita Receptura [lvl 0] -  Zawiera informacje na temat receptury służącej do wykorzystania    pospolitych przedmiotów do uwolnienia ukrytych korzyści!


   Unikalna Receptura [lvl 30] -  Zawiera informacje na temat receptury służącej do wykorzystania    rzadkich przedmiotów do uwolnienia ukrytych korzyści!

NIE WOLNO !:

• Sprzedawać zwoji i receptur
• Wymieniać zwoji i receptur za inne dobra
• Wystawiać ich na bazarku, czy w butiku z zamiarem sprzedaży

możemy natomiast się nimi wymieniać (Zwój/Receptura za Zwój/Receptura) i obdarowywać.


Specjalne podziękowania dla acapulco, który w czytelny sposób przybliżył nam questy :o)

^Do góry

Co to jest kreator questów?
Kreator questów to coś,w czym możesz tworzyć questy (nie wszystkie questy zostaną dodane).

^Do góry

Co to są zadania klanowe?
Zadania klanowe to questy, które wykonuje się grupowo (w klanie). Te questy może wykonać nawet jeden gracz. Warto jednak rozdzielać się obowiązkami (kto zdobywa XP,kto zabija potwory itd.). Nagroda wygląda tak:XP i respekt do staje każdy gracz,a kasa idzie do budżetu klanowego.

^Do góry

Jak tworzyć questy?
Musisz wpisać pierwszą treść (która czasami informuje o co chodzi w queście), drugą (co musisz zrobić w queście lub czemu go robisz), trzecią (co zrobiłeś, co dostaleś w nagrodę, gratulacje), jak trzeba coś znaleźć to piszesz co i w jakiej ilości. To samo z innymi rzeczami. Potem jak chcesz to ile skarbów/xp/złota musisz zdobyć. Jak chcesz to ustalasz ile razy trzeba kogoś zabić i jaka jest różnica poziomu. Na koniec napisz ile jest na to czasu, jaka jest kara i nagroda. Jak chcesz dodać w nagrodzie bonusowy ekwipunek w ilości więcej niż jedna sztuka danej rzeczy to napisz tak jak tu pokazane kanapka x2. Poziomy trudności to:
-1-zwój łatwy
-2-zwój prastary
-3-zwój legendarny

^Do góry

Księga Questów (Legendarny Zwój)

"Dyniowcorzeź"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Dyniowiec Leszcz): 150
Nagroda:
0 doświadczenia, 300000 złota i 5 do respektu
UWAGA!
Dyniowiec Leszczi-1 lvl,występuje na ziemiach Styksu, pola za 0.25pr
Czas: 1 h

"Ekspansja Kel Mah'ar"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Tor Clubhand): 1
Liczba stworów do zabicia (Kesh): 200
Nagroda: 50000 xp, 100000 złota, 10 respektu, witamina mocy, szczurza krew, 10x tłuste frytasy
Czas: 25h
UWAGA!
Kesh-25lvl, występuje na wyspie Kel Mah'ar, pola za 0,15pr
Tor Clubhand i jego koza kore - strażnik, występuje na Kel Mah'arze w okolicach pola 15,45

"Szczurza krew"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (trawiasty szczur): 1000
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 155
Liczba złota pozostała do zebrania: 50000
Nagroda:
200 doświadczenia, 3000 złota, 3 do respektu, 1 stat-pointów, Szczurza Krew
Czas: 336h

"Szczescie sprzyja szalencom :)'"
Zadanie:
Liczba skarbow pozostalych do odkopania: 35
Liczba koniecznych wygranych w loterii: 1
Nagroda:
20000 doswiadczenia, 750000 zlota, 12 do respektu, 0 stat-pointow, Witamina C (kwas askorbinowy)
Czas na wykonanie zadania: 10h

"EPUG tom 3"
Zadanie:
Liczba przedmiotów do znalezienia (Grzybiarz): 20
Liczba przedmiotów do zgromadzenia w schowku (Ostrze): 20
Liczba stworów do zabicia (Zbłąkana elfka): 30 Liczba stworów do zabicia (Kapitan orków): 30
Musisz dotrzeć do miejsca 15,15
'Musisz dotrzeć do miejsca 50,50
Musisz zdobyć jeszcze 150000 XP
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Ostrze): 40
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 12
Liczba bohaterów (login: ???) do zabicia: 2
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Grzybiarz): 50
Liczba złota pozostała do zebrania: 1000000
Nagroda: 80000 doświadczenia, 600000 złota i 8 do respektu. 2x Wit C, 5x Pieprz, 6x Legendarny zwój, 6x Prastary zwój, 6x Zwój, 2x Tolec doświadczenia, 22x Chleb
Czas: 24 h

"EPUG tom 2"
Zadanie:
Liczba przedmiotów do znalezienia (Grzybiarz): 5
Liczba przedmiotów do zgromadzenia w schowku (Ostrze): 15
Liczba stworów do zabicia (Zbłąkana elfka): 10
Liczba stworów do zabicia (Kapitan orków): 10
Musisz dotrzeć do miejsca 15,15
Musisz dotrzeć do miejsca 50,50
Musisz zdobyć jeszcze 50000 XP
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Ostrze): 25
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 8
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Grzybiarz): 15
Liczba złota pozostała do zebrania: 350000
Nagroda:
70.000 doświadczenia, 200000 złota i 8 do respektu. 2x Witamina C, 6x Legendarny Zwój, 6x Prastary Zwój, 6x Zwój,
2x Tolec Doświadczenia, 22x Chleb
Czas: 24 h

"Tetralogia Czarnoksieżnika"
Zadanie:
Musisz dotrzeć do miejsca 124,44
Musisz zdobyć jeszcze 120000 XP
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 50
Liczba bohaterów (login: X) do zabicia: 1
Liczba złota pozostała do zebrania: 100000
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Pazur Wilkołaka): 1
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Zęby Wampirze): 1
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Łuska Bazyliszka): 1
Nagroda:
40.000 doświadczenia, 150.000 złota i 10 do respektu. Witamina E, Witamina B, Witamina C+, Tłuste frytasy, Mikstura sprawdzająca, Mikstura uśmiercająca, Bazylowilkowamp
Czas: 504 h

"Powrót Tajemniczego Mnicha"
Zadanie:
Musisz dotrzeć do miejsca 18,19
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Czterolistna Koniczyna Mądrości): 1
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Babcina muszelka): 1
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Złotopodobna moneta): 1
Nagroda:
40.000 doświadczenia, 125.000 złota i 8 do respektu. Cylinder Magika, Witamina C, Tłuste frytasy
Czas: 12 h 30 min

"Trzeci składnik"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Bazyliszek): 18
Musisz zdobyć jeszcze 35000 XP
Liczba złota pozostała do zebrania: 25000
Nagroda:
5.000 doświadczenia, 50.000 złota i 4 do respektu. 1 Łuska Bazyliszka, 1 Witamina C
Czas: 36 h

"Twardziel"
Zadanie:
Musisz zdobyć jeszcze 110.000 XP
Nagroda:
45.000 xp, 100.000 złota i 15 respektu
Czas: 15 h

"Szwagier"
Zadanie:
Musisz zdobyć jeszcze 50.000 XP
Nagroda:
20.000 xp, 30.000 złota i 7 respektu
Czas: 15 h

"Trening"
Zadanie:
Musisz zdobyć jeszcze 30.000 XP
Nagroda:
12.500xp, 4 respektu
Czas: 15 h

"Trzeci pierwiastek"
Zadanie:
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 70
Nagroda:
22000 doświadczenia, 20000 złota i 3 do respektu! 1 Koniczynka
Czas: 12 h 30 min

"Powrót do przeszłości..."
Zadanie:
Musisz zdobyć jeszcze 35.000 XP
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 2
Liczba bohaterów (login: X) do zabicia: 1
Liczba złota pozostała do zebrania: 100000
Nagroda:
15.000 xp, 110.000 złota i 8 respektu
Czas: 7 h

"W poszukiwaniu skarbów części drugiej"
Zadanie:
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 100
Nagroda:
5.000xp, 100.000 złota, 3 respektu
Czas: 480 h

"Panie, Panie. Trzeba nam papryki"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Cynogntux wulkaniczny): 25
Wulkan Zi, pola za 4PR, Atlantis
Nagroda:
15.000xp, 45.000 złota, 4 do respektu!
Czas: 111 h 6 min

"Hazard"
Zadanie:
Liczba bohaterów (login: ???) do zabicia: 1
Nagroda:
2.500xp, 15.000 złota, 3 respektu
Czas: 17 h 46 min
UWAGA! Zabić musisz losowo wybranego użytkownika z levelem min. o 10 niższym od Twojego, max. o 10 wyższym od Twojego.

"Okazja dla wytrwałych!"
Zadanie:
Musisz zdobyć jeszcze 60.000 XP
Nagroda:
10.000xp, 40.000 złota, 3 respektu
Czas: 240 h

"Chomicze szczury"
Zadanie:
W 2h zabić 100 chomiczynych skalnych i 100 trawiastych szczurów
Nagroda:
35.000 doświadczenia, 100.000 złota i 4 do respektu, 6 chlebów
Czas: 2 h

"Trójca":
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Książe Karmazynu): 1 (Karmazyn)
Liczba stworów do zabicia (Cynogntux wulkaniczny): 2 (Atlantis)
Liczba stworów do zabicia (Styks): 3 (Styks)
Nagroda:
10.000 doświadczenia, 25.000 złota, 3 do respektu, 7 x chleb
Czas: 120 h

''Gonitwa za złotem'':
Zadanie: Liczba złota pozostała do zebrania: 180.000
Nagroda:
3.000xp, 38.000 złota, 4 do respektu
Czas: 24 h
UWAGA: Pieniądze naliczają się jedynie ze sprzedaży itemów ze schowka i walk miejskich.

"Trening 2":
Zadanie:
Liczba przedmiotów do znalezienia (Konrad Walenrod): 15
Liczba przedmiotów do zgromadzenia w schowku (Skrzydlak): 5
Liczba stworów do zabicia (Frezer): 5
Liczba stworów do zabicia (Łowczyni): 5
Musisz dotrzeć do miejsca 22,22
Musisz dotrzeć do miejsca 55,55
Musisz zdobyć jeszcze 30.000 XP
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Psotnik): 3
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 25
Liczba bohaterów (login: …) do zabicia: 10
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Blaszak): 3
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Azm): 1
Liczba złota pozostała do zebrania: 350.000
Nagroda:
55.000xp, 300.000 złota, 5 do respektu, 1 Tolec Doświadczenia, 2 Zwoje Legendarne, 1 Pudło Pandory
Czas: 72 h
UWAGA!
Łowczyni-20 lvl,występuje na ziemiach Atlantisu, pola za 3pr
Frezer-23 lvl,występuje na ziemiach Karmazynowej Wyspy, pola za 4pr

"Wędrowiec... ":
Zadanie:
Liczba przedmiotów do znalezienia (Psi łuk): 1
Musisz zdobyć jeszcze 20.000xp
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Legendarny zwój): 2
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 1
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Kanapka): 5
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Psi łuk): 1
Nagroda:
-5.000xp, 0 złota, 3 do respektu, 1 witamina mocy
Czas: 4 h

"Grzybobranie"
Zadanie:
Liczba przedmiotów do znalezienia (Grzybiarz): 25
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Grzybiarz):25
Nagroda:
1.600 doświadczenia, 10.000 złota i 4 do respektu, Grzyb-bor-thal
Czas: 72 h

"Żniwa XP"
Zadanie:
Musisz zdobyć jeszcze 20.000xp
Nagroda:
20.000 doświadczenia, 30.000 złota i 2 respektu
Czas: 10 min
UWAGA: Nie wszystko jest tak piękne dopóki się nie dowiesz, że masz na to 10 minut.

"Szczęście sprzyja bogatszym"
Zadanie:
W ciągu 96h będziesz musiał wygrać na loterii
Nagroda:
15000 xp, 300000 złota, 10 do respektu, 0 stat-pointów! Otrzymujesz również bonusowy ekwpiunek, który trafia do Twojego schowka! Ekwipunek: Witamina C (kwas askorbinowy) (1)
czas: 96 godzin

Skarbostat
Zadanie:
Znalezienie 23 skarbow w godzine
Nagroda:
15000 doswiadczenia, 250000 zlota, 8 do respektu, 1 stat-pointow!

^Do góry

Księga Questów (Prastary Zwój)

"Sanktuarium odwagi "
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Wisielec): 1
Ilość XP do zdobycia: 5000
Nagroda: 5000 doświadczenia, 1 do respektu, Cuchnąca pamiątka po wisielcu
Czas: 24h
UWAGA! Wisielec występuje na ziemiach Styksu na polu 46,73
Zadanie resetuje się co 7 dni

"Kolekcjoner wojny"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Trawiasty szczur): 50
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Dawid): 20
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 3
Liczba bohaterów (login: XXX) do zabicia: 3
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Dawidow): 20
Liczba złota pozostała do zebrania: 20000
Nagroda: 15000 doświadczenia, 130000 złota, 5 do respektu, 0 stat-pointów, 4x Tłuste Frytasy
Czas: 96h

"Rekin(ek) giełdowy"
Zadanie:
Liczba złota pozostała do zarobienia na giełdzie: 80000
Nagroda: 2000 doświadczenia, 50000 złota, 3 do respektu
Czas: 720h

"Szansa dla leszczyny"
Zadanie:
Liczba złota pozostała do zarobienia na giełdzie: 15000
Nagroda: 150 xp, 15000 złota, 3 do respektu
Czas: 240h

"Pierwsze starcie"
Zadanie:
Musisz zdobyć jeszcze 25000 XP
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Oko Gammora): 1
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Serce Gammora): 1
Nagroda:
10000xp, 15 respektu, Artefakt Pana Mroku
CZas: Nieograniczony

"Marja"
Zadanie:
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 10
Liczba złota pozostała do zebrania: 3000000
Nagroda: 2000 doświadczenia, 15000 złota, 3 do respektu, 1 stat-pointów
Czas: 24h

"Polowanie na Wilkołaki"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Wilkołak): 30
3500 doświadczenia, 35000 złota i 2 do respektu, Pazur Wilkołaka
Czas: 72 h

"Próba szczęścia i szybkości"
Zadanie:
W ciągu 2h będziesz musiał odnaleźć 18 skarbów
Nagroda:
W nagrodę otrzymujesz 6660 doświadczenia, 65000 złota i 4 do respektu
Czas: 2 h

"Na ratunek światu! (poziom 2)"
Zadanie:
Liczba złota pozostała do zebrania: 120000
Nagroda: 2000 xp, 80000 złota, 3 respektu
Czas: 168 h

"Na ratunek światu! (poziom 3)"
Zadanie:
Liczba złota pozostała do zebrania: 2000000
Nagroda: 10000 xp, 500000 złota, 3 respektu
Czas: 24 h

"Krokohunt tom 1"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Kroko): 30
Nagroda: 20.000xp,150.000złota, 5 respektu
3x pieprz, 2x witamina mocy, 1x witamina c
Czas: 36 h


"Zęby wampira"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Wamp): 10
Musisz zdobyć jeszcze 5.000 XP
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 2
Liczba złota pozostała do zebrania: 15.000
W nagrodę otrzymujesz 2.500 doświadczenia, 25.000 złota i 2 do respektu! Otrzymujesz również bonusowy ekwpiunek, który trafia do Twojego schowka! (Zęby wampirze (fabuła))
Czas: 72 h

"Karmazynowy ekspres"
Zadanie:
Liczba zabić wyznaczonego użytkownika: 1
Nagroda:
500 doświadczenia, 13.000 złota i 2 do respektu
Czas: 2 min


"Spragniony Olbrzym"
Zadanie:
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Cola): 1
Nagroda:
W nagrodę otrzymujesz 500 doświadczenia, 3.000 złota i 1 do respektu!
Czas: 1 h 40 min

"Karmazynowy ekspres przystanek nr2"
Zadanie:
Skarby do odkopania: 2
Nagroda:
1.000 doświadczenia, 15.000 złota i 2 do respektu
Czas: 3 min

"Jad skorpiona"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Skorpion pustynny): 100
Nagroda:
5.000xp, 50.000 złota, 4 do respektu, 2x Witamina E, 1x Witamina C
Czas: 2 h
UWAGA! Skorpiony pustynne znajdują się na Ziemi Styksu na polach za 0.25 pr.

"Polowanie na dyniowce cz.1"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Dyniowiec Leszcz): 35
Nagroda:
35.000 złota, 2 do respektu
Czas: 1 h
UWAGA! Dyniowce Leszcze znajdują się na Ziemi Styksu na polach za 0.25 pr.

"W poszukiwaniu materiałów"
Zadanie:
Liczba przedmiotów do znalezienia (Szczerbaty topór): 10
Ilość doświadczenia do zdobycia: 1.500 xp
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Szczerbaty Topór): 10
Nagroda:
1.250xp, 5.000 złota, 3 respektu, 1x Zwój
Czas: 36 h
UWAGA! Przedmioty należy znaleźć na karawanie, explore lub "upolować" w Zbrojowni!

"W poszukiwaniu zdrowia"
Zadanie:
Musisz dotrzeć do miejsca 10,10
Musisz dotrzeć do miejsca 45,45
Musisz zdobyć jeszcze 4674 XP
Nagroda:
450xp, 5.000 złota, 4 do respektu, 2x Witamina C
Czas: 24 h

"Każdy sobie rzepkę skrobie"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Liczyrzepa): 15
Nagroda:
1.900xp, 20.000 złota, 4 do respektu, 1x Mała Szkatułka Mądrości, 1x Prastary Zwój, 1x Homarek, 2x Serek
Czas: 168 h
UWAGA! Liczyrzepy znajdują się na Karmazynowej Wyspie na polach za 1.5 pr.

"EPUG tom1!"
Zadanie:
Liczba przedmiotów do znalezienia (Grzybiarz): 2
Liczba przedmiotów do zgromadzenia w schowku (Ostrze): 2
Liczba stworów do zabicia (Zbłąkana elfka): 3
Liczba stworów do zabicia (Kapitan orków): 3
Musisz dotrzeć do miejsca 15,15
Musisz dotrzeć do miejsca 50,50
Musisz zdobyć jeszcze 10000 XP
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Ostrze): 2
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 4
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Grzybiarz): 2
Nagroda:
15.000xp, 70.000 złota, 5 respektu, 3x Legendarny Zwój, 3x Prastary Zwój, 3x Zwój, 1x Tolec Doświadczenia, 11x Chleb
Czas: 24 h
UWAGA! Grzybiarze należy znaleźć na karawanie, explore lub "upolować" w Zbrojowni. 2 ostrza można kupić, ale w momencie ukończenia zadania trzeba mieć je w schowku.
Zbłąkane elfki znajdują się na Ziemiach Styksu na polach za 0.75 pr.
Kapitani orków znajdują się na Ziemiach Styksu na polach za 1.5 pr.

"Smocza Krew"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Smoczysko): 20
Musisz zdobyć jeszcze 25000 XP
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Ostrze): 1
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 5
Nagroda:
5.000xp, 55.000 złota, 4 respektu, 4x Mikstura osłabiająca, 3x Mikstura rozbrajająca, 3x Mikstura teleportująca, 3x Mikstura Zdrowia, 3x Mikstura ochrony
Czas: 336 h
UWAGA! Smoczyska znajdują się na ziemiach Styksu na polach za 1,5 pr.
Ostrze można kupić w butiku od innego gracza.

"Venienti occurrite morbo"
Zadanie:
Liczba bohaterów (???) do zabicia: 12
Nagroda:
3.000xp, 3 respektu, 1x Legendarny Zwój, 1x Pudło Pandory
Czas: 240 h
UWAGA! Zabić musisz losowo wybranego użytkownika z levelem min. o 3 niższym od Twojego, max. o 3 wyższym od Twojego.

"Zrozpaczona Elfka"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Stary Rycerz): 2
Nagroda: 150 doświadczenia, 0 złota i 1 do respektu
Czas: 3 h 13 min

"Kłusownik"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Eleonora): 3
Liczba stworów do zabicia (Barczysty Olbrzym): 3
Musisz dotrzeć do miejsca 26,73
Musisz dotrzeć do miejsca 45,45
Musisz zdobyć jeszcze 1.600 XP
Nagroda:
1.600 doświadczenia, 100.000 złota i 2 do respektu, Tolec doświadczenia
Czas: 72 h

"Złodziej..."
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Krasnolud Tumski): 20 Musisz dotrzeć do miejsca 25,26 Liczba bohaterów (login: ???) do zabicia: 1
Nagroda:
4.500 doświadczenia, 35.000 złota i 2 do respektu
Czas: 15 h
"Wojna"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Kapitan Orków): 100 Musisz dotrzeć do miejsca 22,48 Musisz dotrzeć do miejsca 31,15 Musisz zdobyć jeszcze 15000 XP
Nagroda:
7.500 doświadczenia, 55.000 złota i 3 do respektu, witamina mocy
Czas: 147 h 46 min

"Złomiarze":
Zadanie:
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Sztylet kapucynów): 15
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Szlachecki długi miecz): 5
Nagroda:
4.000 doświadczenia, 5.000 złota i 2 do respektu!
Czas: 240 h

"Części pierwszej biegiem start!":
Zadanie:
Musisz dotrzeć do miejsca 10,10
Musisz dotrzeć do miejsca 45,45
Nagroda:
3.125 XP, Respekt: 6, Złoto: 25.550, Przedmiot: Kilka serków.
Czas: 6 min
UWAGA:
Zadanie najlepiej zacząć z punktu 9,9 lub 46,46. Mamy na nie 3 minuty, także polecam zaopatrzyć się w okolo 40PR

"Elficki oręż":
Zadanie:
Liczba przedmiotow do znalezienia: 3x Elficka płachta
Liczba przedmiotow do znalezienia: 3x Elificki całun
Liczba przedmiotow do znalezienia: 3x Elficki łuk celności
Nagroda:
2.000xp, 25.000 złota i 3 do respektu
Czas: 168 h

"Bagno"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Zdun): 10
Liczba stworów do zabicia (Tom Bombadil): 8
Liczba stworów do zabicia (Łowczyni): 5
Nagroda:
2.500 XP, 4 respektu, 4xMięsko
Czas: 168 h
UWAGA! Zduny, Bombadile i Łowczynie znajdują się na Wyspach Atlantisu na polach za 3.0 pr

"Miłosierdzie zabójcy":
Zadanie:
Musisz zdobyć 2.500xp
Nagroda:
750xp, 2.500 złota, 3 do respektu, 2 plastry, 2 tabletki, 2 zastrzyki,1 kanapka
Czas: 4 h

"Panie, kukurydze ukradli, Panie! ":
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Górski Łowca): 10
Nagroda:
1.500xp, 12.500 złota, 2 do respektu, 1 Kukurydza
Czas: 111 h 6 min
UWAGA! Górski Łowca występuje na ziemiach Karmazynowej Wyspy, pola za 1,5 pr.

"Więcej pieniędzy"
Zadanie:
Zgromadź w ciągu 24h 20 skarbów
Nagroda:
0 doświadczenia, 15.000 złota i 3 do respektu
Czas: 24 h

"Pogrzeb"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Mumia): 8
Musisz dotrzeć do miejsca 12,48
Nagroda:
2.500 doświadczenia, 19.000 złota, 1 do respektu, Babcina muszelka
Czas: 144 h

"Szrot"
Zadanie:
Musisz zdobyć jeszcze 5.000 XP
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Smoczy Sweter): 10
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 2
Liczba bohaterów (login: ???) do zabicia: 4
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (ulepszone ostrze): 10
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Szczerbaty Topór): 10
Liczba złota pozostała do zebrania: 25.000
Nagroda
2.000 doświadczenia, 50.000 złota i 2 do respektu
Czas: 72 h

"Przeklęte Halloween"
Zadanie: Liczba stworów do zabicia (Dyniowiec Leszcz): 1000
Czas: 72 godziny 0 minuty
W nagrodę otrzymujesz 0 doświadczenia, 0 złota, 5 do respektu, 1 stat-pointów!

^Do góry

Księga Questów (Zwój)

"Centuriada"
Zadanie:
Maraton zabijania Centurionów. Zabij ich 100 w nieograniczonym czasie, a witamina mocy będzie twoja.
info: Centuriony znajdują sie na wyspie Kel' Mahar.Można sie na nią dostać przy pomocy Portalu,który pojawia sie na mapie Karmazynu (53,4).w tym celu w schowku należy posiadać Szczurzą Krew. Nagroda:
XP: 10000, Respekt: 5, Złoto: 5000, Przedmiot: Witamina Mocy
Czas: bez ograniczeń

<"Jedyna taka Godzina Duchów..."
Zadanie:
Liczba GD pozostałych do wywołania: 1
Nagroda: 5 do respektu, 1 stat point
Czas: 24h

"Szczurołap"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Trawiasty Szczur) : 200
Nagroda:
10000 złota,2 x Szczurza Krew
Czas: Nieograniczony
Uwaga! Trawiaste szczury znajdują się na Karmazynowej Wyspie na polach za 0,25 pr. Zadanie to można wykonać dowolną liczbę razy.

"Wandal"
Zadanie:
Liczba bohaterów (login: X) do zabicia: 5
Nagroda:
350xp, 12500 złota, 3x Serek i 1 do respektu
Czas: 125h 33 min

"Na ratunek światu! (poziom 1)"
Zadanie:
Liczba złota pozostała do zebrania: 20000
Nagroda:
1000 xp, 50000 złota, 1 respektu
Czas: 168 h

"Po pieprz!"
Zadanie:
Musisz dotrzec do miejsca 31, 11
Nagroda:
100xp, 5000 złota, Pieprz
Czas: 240 h

"Przywitanie"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Trawiasty szczur): 3
Musisz zdobyć jeszcze 10xp
Nagroda:
20xp, 4000 złota, 1 respektu, 1 Zwój, 3 Kanapki,Smoczy Sweter
Czas: 166 h 40 min
UWAGA! Trawiaste szczury znajdują się na Karmazynowej Wyspie na polach za 0.25 pr.

"Wędrówka w nieznane"
Zadanie:
Musisz dotrzeć do miejsca 9,5
Nagroda:
30xp, 500 złota, 1 respektu, 1x Zwój,Drewniana Tarcza
Czas: 30 min

"Zakład"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Trawiasty szczur): 25
Nagroda:
4 respektu
Czas: 1 h
UWAGA! Trawiaste szczury znajdują się na Karmazynowej Wyspie na polach za 0.25 pr.

"Ad maiorem dei gloriam!"
Zadanie:
Liczba bohaterów (???) do zabicia: 3
Nagroda:
250xp, 5.000 złota, 2 respektu, 2x Zwój, 2x Homarek
Czas: 240 h
UWAGA! Zabić musisz losowo wybranego użytkownika z levelem min. o 3 niższym od Twojego, max. o 3 wyższym od Twojego.

"Sprawne oko"
Zadanie:
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Psi łuk): 1
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Łuk demona): 1
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Łuk treningowy): 1
Nagroda:
150xp, 5.000 złota, 2 respektu, 2x Zwój
Czas: 168 h
UWAGA! Sprzęt możesz również nabyć od innych graczy.

"Similia similibus curantur"
Zadanie:
Musisz dotrzeć do miejsca 41,12
Musisz dotrzeć do miejsca 13,7
Nagroda:
50xp, 1.500 złota, 1 respektu, 2x Mikstura Zdrowia, 1x Zwój, 1x Bochen
Czas: 48 h

"W poszukiwaniu skarbów części pierwszej"
Zadanie:
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 1
Nagroda:
50xp, 2.500 złota, 1 respektu
Czas: 72 h

"Wujaszek"
Zadanie:
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Konrad Walenrod): 3
Nagroda:
100xp, 5.000 złota, 2 respektu
Czas: 168 h
UWAGA! Możesz je zarówno znaleźć eksplorując lub kupując w sklepie państwowym czy w butiku.

"Stary łucznik"
Zadanie:
Liczba przedmiotów do znalezienia (Psi Łuk): 1
Musisz zdobyć jeszcze 150 XP
Nagroda:
80xp, 1.000 złota, 1 respektu, 1x Zwój
Czas: 24 h
UWAGA! Przedmioty należy znaleźć na karawanie, explore lub "upolować" w Zbrojowni!

"Pomoc potrzebującym"
Zadanie:
Liczba przedmiotów do znalezienia (Polo): 1
Liczba przedmiotów do zgromadzenia w schowku (Kanapka): 2
Musisz dotrzeć do miejsca 8,9
Nagroda:
90xp, 2.500 złota, 1 respektu, 1x Zwój
Czas: 24 h
UWAGA! Polo należy znaleźć na karawanie, explore lub "upolować" w zbrojowni, a Kanapki trzeba mieć w schowku podczas wykonania questa.

"Maraton Mistrza"
Zadanie:
Musisz zdobyć jeszcze 400 XP
Nagroda:
400xp, 500 złota, 1 respektu
Czas: 24 h

"Szansa dla nowicjuszy!"
Zadanie:
Musisz zdobyć jeszcze 3000 XP
Nagroda:
1.000xp, 10.000 złota, 2 respektu
Czas: 240 h

"Czyszczenie magazynów"
Zadanie:
Musisz sprzedać sprzęt ze schowka o wartości 40.000 zł
Nagroda:
400 doświadczenia, 8000 złota i 1 do respektu
Czas: 168 h

"Karczmarz"
Zadanie:
Musisz dotrzeć do miejsca 1,1 Musisz dotrzeć do miejsca 78,78
Nagroda:
700 doświadczenia, 15000 złota i 2 do respektu,Płaszcz Światła
Czas: 24 h

UWAGA: Pola te znajdują się na styksie.

"Cynk"
Zadanie:
Liczba bohaterów (login: ???) do zabicia: 1
Nagroda:
25 doświadczenia, 2000 złota i 1 do respektu, 5x Serek
Czas: 8 h 53 min

"W poszukiwaniu artefaktu pradawnych"
Zadanie:
Musisz dotrzeć do miejsca 6,66
Liczba bohaterów (???) do zabicia: 6
Nagroda:
1500 XP, 18.000 złota, 1 reskeptu, 1x Tłuste frytasy
Czas: 21 h 36 min
UWAGA! Zabić musisz losowo wybranego użytkownika z levelem min. o 3 niższym od Twojego, max. o 3 wyższym od Twojego

"Panie, cebule ukradli, Panie!":
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (Elficki wspinacz drzewny): 5
Nagroda:
450xp, 5.000 złota, 1 respektu, 1 Cebula
Czas: 134 h 36 min
UWAGA! Elfickie wspinacze drzewne znajdują się na Karmazynowej Wyspie na polach za 0.75 pr.

"Formalności urzędowe..."
Zadanie:
Liczba złota pozostała do zebrania: 10000
Nagroda:
0 doświadczenia, 10000 złota i 1 do respektu
Czas: 72 h

"Tajemniczy Mnich"
Zadanie:
Musisz dotrzeć do miejsca 18,19
Nagroda:
25 doświadczenia, 1500 złota i 1 do respektu, Złotopodobna moneta
Czas: 144 h

^Do góry

Księga questów klanowych

"Kalibracja"
Zadanie:
Liczba przedmiotów do znalezienia (Ostrze): 3
Liczba stworów do zabicia (Trawiasty szczur): 25
Musicie dotrzeć do miejsca 10,10
Liczba przedmiotów do zgromadzenia w schowku (ulepszone ostrze): 3
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Ostrze): 5
Liczba skarbów pozostałych do odkopania: 20
Liczba złota pozostała do zebrania: 25000
Nagroda:20 doświadczenia oraz 1 do respektu. Klan zostaje nagrodzony złotem w ilości: 200000.
UWAGA!Trawiaste szczury można znaleźć na karmazynowej wyspie.Pola za 0.25 Pr.

"Zakład"
Zadanie:
Liczba stworów do zabicia (trawiasty szczur): 500
Nagroda: Twój klan wykonał zadanie! Otrzymujesz: 2500 XP oraz 3 respektu. Twój klan ponadto został wynagrodzony dodatkowym złotem (400000)
Czas: 1h

^Do góry

Pospolita Receptura

"Grzybobranie? Nie, tylko nie to!"
Zadanie:
Musisz dotrzeć do miejsca 64,19
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Grzybiarz): 10
Nagroda:
1500 doświadczenia, 0 złota i 0 do respektu
Czas: 240 h

"Wiedza poparta doświadczeniem"
Zadanie:
Musisz dotrzeć do miejsca 64,19
Liczba przedmiotów pozostałych do sprzedania do sklepu (Wiedza_magiczna_tom3): 1
Nagroda:
500 doświadczenia, 0 złota i 0 do respektu
Czas: 240 h

^Do góry

Unikalna Receptura

"Procent z miliona"
Zadanie:
Sprzedaj (ze schowka) sprzęt o łącznej wartości 1 400 000zł w ciągu 24h
Nagroda:
7000 doświadczenia, 360000 złota i 7 do respektu
Czas: 24 h

^Do góry


Powered by manualCC 0.1 // design and code by h!t3< & v3Xor!u5 h4ck4z t3aM // Crimson InterActivE 2005-2006